Poznań Półmaraton

Już w najbliższą niedzielę 15 kwietnia wystartuje kolejny poznański półmaraton.

Biuro zawodów, które zlokalizowane będzie na terenie MTP przy ul. Głogowskiej 14 otwarte będzie w piątek i sobotę, w godzinach 10-20.
Wszystkie szczegóły dotyczące wydarzenia znaleźć można na stronie internetowej: http://halfmarathon.poznan.pl/.
Tak duża impreza sportowa wiąże się z utrudnieniami na drogach. W tym dniu zachęcamy do korzystania z komunikacji miejskiej.
Uczestnikom życzymy powodzenia, a kierowcom cierpliwości 🙂

ALICJA MAJEWSKA – WŁODZIMIERZ KORCZ – „OKRĄGŁY JUBILEUSZ”

Zapraszamy na wielki, jubileuszowy koncert Alicji Majewskiej. Jej przejmujące interpretacje piosenek pisanych głównie przez współpracującego z nią od lat kompozytora i pianisty – Włodzimierza Korcza niezmiennie budzą wzruszenie i entuzjazm.

Alicja Majewska zadebiutowała na scenie w 1968 roku i odtąd nieprzerwanie króluje w sercach fanów polskiej piosenki. Podczas koncertu usłyszymy największe przeboje artystki: „Odkryjemy miłość nieznaną”, Jeszcze się tam żagiel bieli”, czy „Być kobietą”. Pojawią się również najnowsze piosenki z niedawno wydanej płyty – „Wszystko może się stać”. Teksty Wojciecha Młynarskiego, Jacka Cygana, Magdy Czapińskiej, Wojciecha Kejnego, Moniki Partyk, Artura Andrusa i innych świetnych autorów zabrzmią w ustach Alicji Majewskiej w sposób nie pozostawiający nikogo obojętnym na urodę słowa i muzyki.

Gościem specjalnym koncertu będzie Ryszard Rynkowski – gwiazda polskiej estrady, artysta znany między innymi z takich przebojów jak „Dary losu”, „Dziewczyny lubią brąz” czy „Wznieś serce nad zło”.

Wystąpią:
Alicja Majewska
Włodzimierz Korcz – fortepian
Ryszard Rynkowski

Mirosław Wiśniewski – gitara basowa
Zbyszek Stelmasiak – gitara elektryczna
Jarosław Zawadzki – saksofon
Paweł Twardoch – perkusja
Michał Lisiewicz – pierwsze skrzypce
Sławomir Talacha – drugie skrzypce
Elżbieta Porębska – altówka
Marta Ziarko – wiolonczela

To będzie niezapomniany Jubileusz w wyjątkowej oprawie. Zapraszamy!

Zespół King Crimson w Sali Ziemi

Wydawnictwo Rock-Serwis Piotr Kosiński z radością i dumą zaprasza na koncerty:

 

KING CRIMSON

uncertain times european tour 2018

 

13.06.2018  POZNAŃ – Sala Ziemi, 20:00

14.06.2018  POZNAŃ – Sala Ziemi, 20:00

16.06.2018  KRAKÓW – ICE Congress Centre, 20:00

17.06.2018  KRAKÓW – ICE Congress Centre, 20:00

18.06.2018  KRAKÓW – ICE Congress Centre, 20:00

 

Bilety w sprzedaży na WWW.ROCKSERWIS.PL oraz w punktach i na stronach TICKETMASTER.PL i EVENTIM.PL

Sprzedaż Pakietów Królewskich i Pakietów Dworskich tylko na https://www.dgmlive.com/tours

CENY BILETÓW od 179,00zł do 349,00zł

CENY PAKIETÓW – ok. 1400,00zł i ok. 550,00zł

 

PAKIETY KRÓLEWSKIE (60 na każdy koncert)

w skład ww. pakietów wchodzą:

–  możliwość wejścia do sali na godzinę przed otwarciem drzwi

–  bilet na jedno z najlepszych miejsc w sali (rzędy 1-5, środek)

–  wprowadzenie do świata King Crimson i wytwórni DGM przez Davida Singletona, producenta i menedżera („dziewiątego członka” zespołu)

–  spotkanie z jednym z ośmiu członków zespołu

–  ekskluzywny program kolekcjonerski z autografami wszystkich członków zespołu

–  ekskluzywna plakietka VIP

–  ekskluzywna torba na zakupy King Crimson

–  ekskluzywny kolekcjonerski zestaw 4CD King Crimson

 

PAKIETY DWORSKIE (140 na każdy koncert)

w skład ww. pakietów wchodzą:

–  możliwość wejścia do sali na godzinę przed otwarciem drzwi

–  bilet na jedno z najlepszych miejsc w sali (rzędy 1-8, blisko środka)

–  ekskluzywny program kolekcjonerski

–  ekskluzywna torba na zakupy King Crimson

–  ekskluzywny kolekcjonerski zestaw 4CD King Crimson

 

KING CRIMSON

To może zabrzmieć jak truizm, ale dobry zespół nigdy nie składa broni i pozostaje na placu boju. Tak też stało się w przypadku legendy prog rocka – King Crimson. W 2014r. założyciel, lider i spiritus movens zespołu Robert Fripp po pięcioletniej przerwie w działalności ogłosił, że zespół jesienią wyruszy w trasę po Stanach Zjednoczonych. I trzeba przyznać, że zaskoczył wszystkich. Po latach koncertowania w warunkach dalekich od ideału wydawało się, że Fripp ma już dość swojego flagowego projektu i ograniczy się tylko do okazjonalnej współpracy z innymi muzykami. Krótka, obejmująca cztery miasta i jedenaście koncertów trasa w 2008r., podczas której towarzyszyli mu Adrian Belew, Pat Mastelotto, Tony Levin i znany z Porcupine Tree Gavin Harrison wydawała się ostatnim gwoździem do trumny legendarnego zespołu.

 

Tym większą niespodzianką dla fanów okazał się wspomniany amerykański cykl koncertów odbywający się pod hasłem „An Evening with King Crimson”. Robert Fripp, trzech perkusistów, dwóch gitarzystów i flecista/saksofonista zabrali fanów w niepowtarzalną muzyczną podróż, zachwycając muzycznym mistrzostwem i długimi improwizacjami.

 

Zespół powołali do życia w 1968r. w Dorset Robert Fripp i bracia Michael i Peter Giles. Ich debiut nagraniowy, „In the Court of the Crimson King” z 1969r. stał się kamieniem milowym brytyjskiego prog rocka: muzycy kładli szczególny nacisk na instrumentalne mistrzostwo, wykorzystanie awangardowej techniki i połączenie rocka z muzyką klasyczną i jazzem. W 1970r. przed premierą drugiej płyty, „In the Wake of Poseidon”, w zespole doszło już do pierwszej z licznych zmian składu, lecz mimo to album trafił na 4. miejsce brytyjskiej listy bestsellerów. W następnych dekadach King Crimson nagrali imponującą liczbę albumów z Top 40 zestawień, dzięki czemu stali się jednym z najbardziej uznanych i szanowanych zespołów progresywnych wszech czasów.

 

Po latach zawirowań, muzycznych przetasowań i fascynacji w 2011r. pod szyldem King Crimson ProjeKct ukazał się album „A Scarcity of Miracles”. Wcześniej ProjeKcty były związane z eksperymentalnymi permutacjami i kombinacjami członków podwójnego tria Crimson, które w latach 1994-1997 tworzyli Robert Fripp, Adian Belew, Trey Gunn, Pat Mastelotto, Tony Levin i Bill Bruford. „A Scarcity of Miracles” to była jednak zupełnie zupełnie inna historia. A wszystko zaczęło się od improwizacji Roberta Frippa i gitarzysty/wokalisty Jakko M. Jakszyka, który choć działał na scenie muzycznej od dobrych kilku lat, dał się poznać szerszej publiczności dopiero w nowym wieku jako członek 21st Century Schizoid Band (zrzeszającego muzyków związanych z wczesnymi mutacjami King Crimson). Kiedy panowie przesłuchali nagraną muzykę, postanowili zaprosić do dalszej współpracy saksofonistę i flecistę Mela Collinsa, którego ostatnio można było usłyszeć na albumie „Islands” King Crimson w 1971r. i gościnnie na „Red” (1975). Jakszyk zabrał wspólne nagrania do domu, dopisał teksty i nadał utworom ostateczny kształt. Wkrótce, po zaproszeniu do współpracy Tony’ego Levina i Gavina Harrisona, trio rozrosło się do kwintetu.

 

Kiedy dwa lata później Fripp ogłosił muzyczne zmartwychwstanie King Crimson, nikogo nie dziwiło, że zespół tworzyli muzycy grający na ww. albumie oraz dwaj dodatkowi perkusiści: Pat Mastelotto i Bill Rieflin.

Ich wspólna amerykańska trasa zachwyciła zarówno krytyków, jak i publiczność, i potwierdziła, że muzyczne instynkty nie zawiodły Frippa po raz kolejny. Trzej perkusiści byli niekwestionowanymi gwiazdami każdego koncertu, zachwycając płynnością przejść i zmianami aranżacji z wieczoru na wieczór, a czasami z minuty na minutę.

Po dwóch spektakularnych koncertach w San Francisco zapanowało powszechne przekonanie, że to jeden z najlepszych składów w historii zespołu, a może nawet najlepszy, z wyjątkiem wcielenia z lat 1972-74. To King Crimson, który przygląda się z uwagą swoim dawnym dokonaniom, lecz na pewno nie jest zespołem retro. Nowy King Crimson to zespół XXI wieku.

 

Coraz częściej pojawiają się głosy, że nowy King Crimson jest zespołem jeszcze lepszym, bo po uzupełnieniu składu o instrumenty Collinsa i trzech perkusistów, którzy wnieśli ze sobą także elektronikę, a w przypadku Rieflina instrumenty klawiszowe, powstała grupa, która może zagrać wszystko z liczącego 45 lat repertuaru w sposób nieosiągalny dla wcześniejszych, mniej licznych wcieleń. I robi to z idealną intuicją i dynamiką. Jakszyk, dorównujący talentem Adrianowi Belew wokalista i gitarzysta, wpisał się znakomicie w format zespołu, a po powrocie Tony’ego Levina grupa ma basistę, który potrafi zagrać wszystko.

 

Ich cztery koncerty w Polsce w 2016 określone zostały przez wielu mianem muzycznych misteriów. Zabrze i Wrocław – te miasta gościły zespół dwa lata temu. Bilety rozeszły się błyskawicznie – na wiele miesięcy przed występami. Zapewne nie inaczej będzie teraz – grupa tym razem wystąpi w Polsce pięciokrotnie, dwa razy w Poznaniu i trzy razy w Krakowie.

 

Każdy ich wspólny występ jest niezwykłym muzycznym przezyciem; z tym większą radością ponownie powitamy King Crimson w Polsce.

 

Robert Fripp – guitars, soundscapes

Jakko M. Jakszyk – vocals, guitar

Tony Levin – bass

Mel Collins – saxes, flutes

Bill Rieflin – keyboards, electronics, percussion

Gavin Harrison – drums

Pat Mastelotto – drums

Jeremy Stacey – drums

W poprzek szlaku // Spotkanie z Martyną Wojciechowską na Targach

Wszystkich miłośników podróży serdecznie zapraszamy na spotkanie „W poprzek szlaku…” z Martyną Wojciechowską, które odbędzie się w Poznaniu 🙂

✔ Już 17 marca widzimy się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, a dokładniej na ul. Głogowskiej 14, w pawilonie 14 i sali 1.1 📝
UDZIAŁ W SPOTKANIU JEST BEZPŁATNY! Jednak ze względu na to, że ilość miejsc jest ograniczona prosimy rejestrować się pod linkiem: http://medycynanakrancachswiata.com/rejestracja/.

W spotkaniu weźmie udział również lekarz medycyny podróży, specjalista medycyny tropikalnej Krzysztof Korzeniewski. Przed nami podróż w najdalsze zakątki świata!

Serdecznie zapraszamy!

Projekt QUEEN SYMFONICZNIE z wielką orkiestrą już za tydzień wystąpi w Poznaniu! Sala Ziemi MTP – 3 marca 2018 !

Już 3 marca 2018 roku projekt QUEEN SYMFONICZNIE wystąpi na ponownie w Poznaniu – tym razem z pełną orkiestrą! Po czterech kolejnych występach w Auli Uam – tym raz Queen Symfonicznie zagra w Sali Ziemi Międzynarodowych Targów Poznańskich – klasyczny skład będzie poszerzony o Hollyłódzką Orkiestrę Filmową.  Podczas dwuczęściowego koncertu na scenie usłyszymy ponad 60 artystów w najwybitniejszych utworach Queen. Koncert rozpocznie się o godzinie 19:00.

Niezwykłe koncerty łączące nieśmiertelną muzykę zespołu QUEEN z symfonicznymi aranżacjami w wykonaniu orkiestry Alla Vienna i  chóru Vivid Singers już od pięciu lat zachwycają fanów twórczości legendarnej grupy. QUEEN SYMFONICZNIE to absolutny fenomen – zaplanowany pierwotnie jednorazowy występ przerodził się w wielką trasę koncertową w największych salach w kraju. Na ponad 100 dotychczasowych koncertach pojawiło się blisko 80000 widzów, a każdy występ fani Queen wypełniają do ostatniego miejsca.

Projekt Queen Symfonicznie to dwugodzinny spektakl podzielony na dwie części, z najwspanialszymi kompozycjami Queen. Finał występu uświetnia także występ solisty – śpiewającego aktora – wcielającego się w rolę Freddiego Mercury’ego. Zespół wystąpi z najnowszym programem, do którego włączono m.in “Bicycle Race”, “Another One Bites The Dust”, “Under Pressure” znane z wykonania z Dawidem Bowie oraz wyjątkową kompozycję “Barcelona”, którą Freddie Mercury nagrał wraz z hiszpańską śpiewaczką operową Montserrat Caballe. W drugiej części gościnnie wystąpi również gitarzysta solowy Piotr Wieczorek. Dyryguje Jan Niedźwiecki, lider i twórca projektu

3 marca 2018 (sobota)

Poznań

Sala Ziemi MTP

  1. Głogowska 14

Wejście od 18:30

Początek koncertu o godzinie 19:00

Bilety w w cenie od 120 zł zł dostępne w sieciach Ticketmaster/Eventim/Empik/Media Markt/Saturn.
https://www.ticketmaster.pl/event/muzyka-zespolu-queen-symfonicznie-z-wielka-orkiestra-bilety/3031

 

Trzy ubiegłe lata to pasmo sukcesów projektu Queen Symfonicznie – większość koncertów, które odbyły się w latach 2015-2017 zostały wyprzedane do ostatniego miejsca. Często muzycy występują dwukrotnie w danej sali, tak było w wypełnionej dwa razy po brzegi Filharmonii Ślaskiej, Szczecińskiej, Wrocławskiej, Bałtyckiej a także w Sali PKiN w Warszawie. Dotychczas na ponad 100 koncertach pojawiło się około 80000 osób.

Zespół wystąpił też w grudniu 2016 w powiększonym składzie w Atlas Arenie w Łodzi z gościnnym udziałem Michała Szpaka i Joanny Woś

Galerię zdjęć z koncertów można zobaczyć tutaj:

http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35153,21137857,queen-symfonicznie-w-atlas-arenie-padl-rekord-zdjecia.html (Łódź)
http://www.kierunek.szczecin.pl/szczecin-informacje/szczecin-fotoreportaz-14-03-2015-koncert-queen-symfonicznie-filharmonia-szczecinska/ (Szczecin)

Pod tym adresem dostępny jest wywiad, udzielony niedawno przez dyrektora artystycznego, Jana Niedźwieckiego, dla Rzeczpospolitej:
http://www.rp.pl/Zycie-Ziemi-Lodzkiej/301039863-Kontrabasista-ktory-zostal-gwiazda-rocka.html

 

 

„Muzyka zespołu QUEEN symfonicznie” w wykonaniu Alla Vienna, chóru Vivid Singers i śpiewającego aktora w roli Freddiego Mercury to jedyny w swoim rodzaju projekt z pogranicza gatunków, łączący symfoniczne pierwiastki muzyki zespołu Queen z rockowym potencjałem orkiestry salonowej i majestatycznego, 20-osobowego chóru. Po doskonałym przyjęciu ponad tysięcznej publiczności na premierze tego widowiska w łódzkim klubie Wytwórnia, który odbył się 30 listopada 2011 – muzycy postanowili kontynuować swoją przygodę i w 2012 roku przypomnieć geniusz Queen słuchaczom w innych częściach kraju. W pierwszej, klasycznej, części koncertu zabrzmią utwory zróżnicowane stylistycznie, w wybiórczy sposób odzwierciedlające dyskografię zespołu – od pierwszych płyt z lat siedemdziesiątych aż po utwór „Let Me Live” z płyty wydanej w 1995 roku. Będą to premierowe opracowania, stworzone specjalnie na tę okazję przez Jana Niedźwieckiego, lidera zespołu Alla Vienna, na co dzień kontrabasistę Filharmonii Łódzkiej. Wszystko to w towarzystwie nastrojowego światła i klasycznego nagłośnienia. Druga część koncertu będzie istnym show w stylu zespołu Queen. Największe hity grupy zabrzmią w rockowych aranżacjach: gitara basowa zamiast kontrabasu, dynamiczne nagłośnienie, kolorowe światła… A na deser, po „Bohemian Rhapsody” (będzie to unikalnie na całym świecie wykonanie – cała rapsodia na żywo. Nawet podczas koncertów Queen część operowa odtwarzana była z taśmy), na scenie pojawi się sam… Freddie Mercury (w tej roli Mariusz Ostrowski, aktor Teatru im. S. Jaracza w Łodzi lub Sebastian Machalski, aktor m.in. Teatru Capitol we Wrocławiu oraz Rampa w Warszawie) i wykona utwory „We Will Rock You”, „We Are The Champions”, “I Want To Break Free” oraz “Another One Bites The Dust”.

 

Więcej informacji, zdjęcia oraz filmy na stronach –

www.facebook.com/ProjektQueenSymfonicznie
www.facebook.com/hollylodzkaorkiestrafilmowa/

www.queen.allavienna.pl/

Steven Wilson ponownie w Polsce!

Steven Wilson ponownie w Polsce!

„TO THE BONE TOUR 2018”

 

To będzie jedno z najważniejszych muzycznych wydarzeń 2018 roku! Dwie znakomite sale koncertowe gościć będą Stevena Wilsona wraz z zespołem. A wszystko w ramach trasy promującej planowany do wydania w sierpniu, nowy solowy album artysty „To The Bone”.

Tradycyjnie możemy oczekiwać na nową oszałamiającą oprawę wizualną koncertów i… znaczącego gościa – izraelską wokalistkę Ninet Tayeb, która wzięła udział w sesjach do nowego albumu. Ninet znana jest już części fanów, gdyż pojawiła się na kilku koncertach poprzedniej trasy.

Steven Wilson to obecnie jedna z najważniejszych postaci na scenie muzycznej. Człowiek-instytucja, rozpoznawalny nie tylko przez fanów rocka progresywnego. Kompozytor, multiinstrumentalista,  wokalista i producent, od ponad ćwierćwiecza czaruje słuchaczy swoimi pomysłami. Lider Porcupine Tree, filar takich projektów, jak No-Man, Blackfield, Bass Communion, Storm Corrosion. Muzyk solowy, artysta poszukujący, nie spoczywający na laurach. Zawsze zapracowany, ciągle w biegu, muzyczny innowator i dla wielu odnowiciel formuły rocka progresywnego. Ikona współczesnego rocka, szczery i konsekwentny w działaniu, poruszający się z taką samą swobodą po obszarze space rocka, muzyki elektronicznej, jazzu, popu, psychodelii, rave’u, muzyki filmowej, metalu i ambientu. Tworzący muzykę wysoce oryginalną, pełną głębi i pobudzającą wyobraźnię słuchacza. Wrażliwy artysta, który często daje się poznać jako czujny obserwator współczesnej kultury oraz zjawisk popkulturowych. Zainteresowany innymi dziedzinami sztuki (film, literatura, sztuki wizualne, teatr). Pomimo, że nie udało mu się zrealizować filmu opartego na scenariuszu Deadwing, Steven Wilson nie zrezygnował z odciśnięcia swego piętna na niwie X Muzy. Dokument Insurgentes, który według zapowiedzi artysty miał być „surrealistycznym kinem drogi”, tak naprawdę stał się istotnym głosem w dyskusji o roli muzyka, kreatora we współczesnym świecie zdominowanym przez social media i kulturę cyfrową.

Nie sposób wymienić wszystkich projektów, do których powstania się przyczynił. Dokonaniami Stevena Wilsona można obdzielić co najmniej kilkadziesiąt różnych zespołów. Sam artysta żartuje, że stracił już rachubę w nagraniu ilu płyt uczestniczył jako muzyk, producent czy realizator dźwięku. Wilson nagrał łącznie w różnych składach, ponad setkę płyt długogrających i wyprodukował kilkadziesiąt albumów utrzymanych w rozmaitych konwencjach muzycznych. Od kilku lat z sukcesem specjalizuje się w miksach 5.1 klasycznych albumów rockowych (m.in.: King Crimson, Caravan, Jethro Tull, Emerson Lake And Palmer, XTC, Yes, Tears For Fears, Gentle Giant, Opeth, Marillion). Jego praca w studio nagraniowym zaowocowała czterema nominacjami do nagrody Grammy w kategorii „dźwięk przestrzenny”. We wrześniu 2012 roku otrzymał nagrodę The Guiding Light brytyjskiego Prog Magazine. Steven Wilson jest, jak określiła kapituła nagrody „artystą przełamującym granice”. Współpracował z Fishem, Jordanem Rudessem, Anją Garbarek, grupami Opeth, Anathema, a nie tak dawno temu razem z Mariuszem Dudą (Riverside, Lunatic Soul) nagrał utwór, z którego zyski obaj muzycy przekazali na cele charytatywne.

Pod koniec lat 80. ubiegłego stulecia założył z wokalistą Timem Bownessem zespół No-Man, równocześnie eksperymentując solowo w ramach własnego projektu Porcupine Tree. Ten ostatni z biegiem lat, z tworu „wirtualnego” przemienił się w czteroosobową (a na koncertach pięcioosobową) formację, darzoną wielkim szacunkiem przez fanów, krytyków oraz innych muzyków. W 2013 roku  po wydaniu dziesięciu płyt studyjnych zawiesił jej działalność na czas nieokreślony ze względu na poświęcenie się karierze solowej. Z kolei w 2003 roku Wilson założył wraz z izraelskim muzykiem Avivem Geffenem grupę Blackfield, z którą odniósł spory sukces artystyczny i komercyjny.

W 2008 roku Wilson zadebiutował jako artysta solowy albumem Insurgentes, który sam opisał jako „połączenie poezji i melancholii”. We wrześniu 2011 roku ukazało się drugie solowe wydawnictwo płytowe artysty (w dodatku podwójne!) zatytułowane Grace For Drowning. Odbiór płyty, jak i towarzyszącej mu solowej trasy koncertowej był wręcz entuzjastyczny. Pamiątką po wielce udanym tournée jest DVD/BD Get All You Deserve. Trzeci album sygnowany nazwiskiem Stevena Wilsona The Raven That Refused To Sing (And Other Stories) spotkał się z równie gorącym przyjęciem fanów i krytyków muzycznych, a towarzysząca wydaniu płyty trasa koncertowa przebiegała niemalże przez cały świat (muzycy odwiedzili m.in. Australię, Argentynę czy Brazylię). Świetnym materiałem dokumentującym rozmach i skalę tournée są wydane w formie książki Twice around the world notki z bloga Theo Travisa – flecisty zespołu Wilsona. Przygotowana wręcz z teatralnym rozmachem trasa koncertowa zgromadziła tysiące fanów, którzy nierzadko musieli obejść się smakiem i często odchodzili od kas biletowych z nosem opuszczonym na kwintę. Wyprzedane sale, brak biletów, entuzjastyczne recenzje oraz zachwyt nad warstwą wizualną spektakli – to wszystko zadziałało na korzyść angielskiego muzyka.

Czwarty solowy album Stevena „Hand.Cannot.Erase” wydany w 2015 roku okazał się jego największym jak do tej pory sukcesem artystycznym i komercyjnym, a wydarzeniu towarzyszyła prawie dwuletnia trasa promocyjna, podczas której ekipa Wilsona aż czterokrotnie (!) zawitała do Polski.

Znakomity skład muzyków pod jakże świetną opieką lidera gwarantuje najwyższą jakość muzycznych wzruszeń. Perfekcyjnie zgrany team, koncertowa hybryda o sześciu głowach i jednym wspólnym ciele po raz kolejny poprowadzi widzów i słuchaczy przez meandry muzycznych barw i krainę dźwięków. Koncerty, a raczej SPEKTAKLE Stevena Wilsona zadziałają na odbiorców w sposób wielopłaszczyznowy poprzez dźwięk, obraz, muzykę i emocje.

Jak zabrzmią utwory z nowej płyty i jakie niespodzianki przygotuje tym razem dla swoich fanów? Zapraszamy w lutym 2018 do Zabrza i Poznania.

An evening with STEVEN WILSON

17.02.2018, Zabrze, Dom Muzyki i Tańca, godz. 20:00

18.02.2018, Poznań, Sala Ziemi, godz. 20:00

 

WYBRANA DYSKOGRAFIA

Albumy studyjne:

Insurgentes     2009

Grace for Drowning   2011

The Raven That Refused to Sing (And Other Stories)           2013

Hand. Cannot. Erase. 2015

To The Bone    2017

 

Albumy koncertowe:

Catalogue / Preserve / Amass           2012

Get All You Deserve   2012

 

Albumy kompilacyjne:

Unreleased Electronic Music Vol. 1  2004

Tape Experiments 1985–86   2010

Cover Version 2014

Transience      2015

 

EPs:

NSRGNTS RMXS          2009

Drive Home    2013

 

Steven Wilson w sieci:

Strona www: http://stevenwilsonhq.com/

Facebook: https://www.facebook.com/StevenWilsonHQ?fref=ts

Wytwórnia: http://www.kscopemusic.com/stevenwilson/

opracowała: Agnieszka Lenczewska/Piotr Kosiński